בג"ץ קבע ביום רביעי ה-17/6/2026 כי מועצת הרשות השנייה בראשות מרדכי מרדכי תמשיך לפעול, למרות ההתפטרות הקולקטיבית של שישה מחבריה.
החוק קובע שדרושים לפחות 2/3 מתוך 15 חברי המועצה לקיום המועצה, ובג"צ קובע בניגוד לחוק ולפי מה שהוא קורא "בנסיבות ייחודיות וחריגות אלה" ששבעת החברים שנשארו מהמועצה "היוצאת" מספיקים.